Innlogging gammel NETTKONTOR

Nytt INFOSENTER (under innfasing 2014)

Glemt passord?

Bruker: 
Passord: 
 

Den enkelte oppdragsgiver benytter fortsatt nåværende Nettkontor (login over) inntil beskjed om overføring til Infosenter mottas pr. mail/brev. 

Klikk her for mer informasjon om saken.

Innlogging for oppdragsgivere:  Logg inn

Innlogging for skyldnere:           Logg inn

 

Hvordan legge inn nye saker Hvordan legge inn betalinger

Nytt Infosenter vil erstatte nåværende Nettkontor og tas i bruk først når   brukernavn/passord er oversendt pr. mail/brev. Dette skjer puljevis frem til 31.mai for ordinære inkassosaker. Inntil da benyttes Nettkontoret.

Inkasso


Dahl Inkasso AS har siden 1986 samarbeidet med små og mellomstore oppdragsgivere over hele landet.  Våre inkassotjenester til næringsdrivende utføres etter NoCure-NoPay prinsippet. Vi tar også en del inkassosaker for privatpersoner.

_________________________________________________________________________________________________________

Inkasso (NoCure-NoPay) bedrifter o.a registrert i Foretaksregisteret

  • NoCure-NoPay betyr at vi er avhenging av å løse saker for å oppnå egen inntjening.
  • Innkassert hovedstol (oppdragsgivers fordring) tilfaller oppdragsgiver i sin helhet.
  • Omkostningsfritt for oppdragsgiver hvis inkassosak avsluttes som uløst pga forhold ved skyldner før rettslige skritt.
  • Ingen belastning ved løst sak når hovedstol er forfalt før 01.01.10. Ved senere forfall belastes en mindre provisjon som kun reduserer innkasserte renter (jfr. nye salærregler pr. 01.01.10).
  • Oppdragsgiver kan vederlagsfritt trekke/avslutte en feilinnmeldt (betalt) sak innen et antall dager fra innmeldingsdato.
  • Ingen faste avgifter eller årskontingenter. Ingen innmeldings- eller etableringsavgifter
  • Ingen bindingstid - 3 måneders løpende oppsigelsestid.
  • Egen kundebehandler.
  • Eget nettkontor med tilgang til egne saker under behandling hos Dahl Inkasso.
  • Dekningsrekkefølge ved løst sak: 1.Oppdragsgiver, 2.Byrå, 3.Renter (evt rettslige omkost dekkes først).
  • Alle offentlige gebyrer og lovbestemte salærer tillegges kravet og avkreves skyldner.

Det kan legges til rette for avvikende inkassopågang/tiltak når oppdragsgiver ønsker en raskere saksgang frem til f.eks rettslige skritt. Det gjelder noe endrede vilkår i slike tilfeller som må avtales særskilt.

_________________________________________________________________________________________________________                  

I samarbeid med våre kunder oppnår vi et svært godt inkassoprodukt ved:

  • Fleksible løsninger tilpasset den enkelte bedrift eller bransje
  • Effektive medarbeidere og effektive behandlingsrutiner
  • Kunders mulighet for innsyn i egne saker via internett
  • Personlig kundeservice med egen saksbehandler for kundene
  • Oversiktlig og forståelig kunderapportering
  • En aktiv og god kommunikasjon med våre kunder

Våre erfarne saksbehandlere legger vekt på positiv dialog med skyldner slik at vi i felleskap kan komme frem til fornuftige løsninger for både skyldner og oppdragsgiver. Vi er oss bevist at det er oppdragsgivers kunder som vi håndterer saker mot.

I samspill med høyemålsettinger innen kredittetikk, kvalitet og produktutvikling så bidrar dette til bedre lønnsomhet for våre kunder:

  • Høy løsningsgrad
  • Reduserte tap på kunder
  • Reduserte rentekostnader og/eller økte renteinntekter
  • Frigjorte administrative ressurser
  • Bedre kredittrutiner ute hos kunden

_________________________________________________________________________________________________________

Vi tilbyr følgende innfordringstjenester i tillegg til Inkasso (NoCure-NoPay:

  • Småkravsinkasso (NoCure-NoPay)
  • Rettslige skritt (Forliksråd/Utlegg/Tvangssalg/Konkurs mv)
  • Overvåk (korttidsovervåk - 3 år fra forfall)
  • Overvåk (langtidsovervåk - 10 år etter rettslige skritt)

Se nærmere info om den enkelte tjeneste under "Produkter og tjenester" menyen.

 

 

 

 

 

Dahl Inkasso AS

Besøksadresse:
Verkstedveien 11
6517 Kristiansund N

Postadresse:
Postboks 2283
6503 Kristiansund N

Telefon/epost:
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
T: 71 68 54 40
F: 71 68 54 41

Bli kunde på 1-2-3

ny-kunde-thumb

Her kan du enkelt registrere deg som kunde.
Les mer

Nettkontor

Glemt passord?

Bruker: 
Passord: 
 

 

Mottatt krav?

mottatt-krav-thumb

Hvis du har mottatt krav, kan du få tips og råd her. 
Les mer

Skyldnerweb

Sjekk status på dine enkelt-saker.
Se kravbrev for saksnr og passord.

Saksnr: 
Passord: