NETTKONTOR FOR LANGTIDSSAKER

INFOSENTER FOR INKASSOSAKER

NYE SAKER KAN REGISTRERES HER:

Glemt passord?

Bruker: 
Passord: 
 

NYE SAKER MÅ REGISTRERES I INFOSENTER (TIL HØYRE) IKKE I NETTKONTORET.

Klikk her for informasjon om infosenteret.

Innlogging for oppdragsgivere:  Logg inn

Innlogging for skyldnere:           Logg inn

 

Hvordan legge inn nye saker Hvordan legge inn betalinger

TA KONTAKT OM BRUKERNAVN OG PASSORD IKKE ER MOTTATT: TLF 71 68 54 40

 

Inkasso


Dahl Inkasso AS har siden 1986 samarbeidet med små og mellomstore oppdragsgivere over hele landet.  Våre inkassotjenester til næringsdrivende utføres etter NoCure-NoPay prinsippet. Vi tar også en del inkassosaker for privatpersoner.

_________________________________________________________________________________________________________

Inkasso (NoCure-NoPay) bedrifter o.a registrert i Foretaksregisteret

  • NoCure-NoPay betyr at vi er avhenging av å løse saker for å oppnå egen inntjening.
  • Innkassert hovedstol (oppdragsgivers fordring) tilfaller oppdragsgiver i sin helhet.
  • Omkostningsfritt for oppdragsgiver hvis inkassosak avsluttes som uløst pga forhold ved skyldner før rettslige skritt.
  • Ingen belastning ved løst sak når hovedstol er forfalt før 01.01.10. Ved senere forfall belastes en mindre provisjon som kun reduserer innkasserte renter (jfr. nye salærregler pr. 01.01.10).
  • Oppdragsgiver kan vederlagsfritt trekke/avslutte en feilinnmeldt (betalt) sak innen et antall dager fra innmeldingsdato.
  • Ingen faste avgifter eller årskontingenter. Ingen innmeldings- eller etableringsavgifter
  • Ingen bindingstid - 3 måneders løpende oppsigelsestid.
  • Egen kundebehandler.
  • Eget nettkontor med tilgang til egne saker under behandling hos Dahl Inkasso.
  • Dekningsrekkefølge ved løst sak: 1.Oppdragsgiver, 2.Byrå, 3.Renter (evt rettslige omkost dekkes først).
  • Alle offentlige gebyrer og lovbestemte salærer tillegges kravet og avkreves skyldner.

Det kan legges til rette for avvikende inkassopågang/tiltak når oppdragsgiver ønsker en raskere saksgang frem til f.eks rettslige skritt. Det gjelder noe endrede vilkår i slike tilfeller som må avtales særskilt.

_________________________________________________________________________________________________________                  

I samarbeid med våre kunder oppnår vi et svært godt inkassoprodukt ved:

  • Fleksible løsninger tilpasset den enkelte bedrift eller bransje
  • Effektive medarbeidere og effektive behandlingsrutiner
  • Kunders mulighet for innsyn i egne saker via internett
  • Personlig kundeservice med egen saksbehandler for kundene
  • Oversiktlig og forståelig kunderapportering
  • En aktiv og god kommunikasjon med våre kunder

Våre erfarne saksbehandlere legger vekt på positiv dialog med skyldner slik at vi i felleskap kan komme frem til fornuftige løsninger for både skyldner og oppdragsgiver. Vi er oss bevist at det er oppdragsgivers kunder som vi håndterer saker mot.

I samspill med høyemålsettinger innen kredittetikk, kvalitet og produktutvikling så bidrar dette til bedre lønnsomhet for våre kunder:

  • Høy løsningsgrad
  • Reduserte tap på kunder
  • Reduserte rentekostnader og/eller økte renteinntekter
  • Frigjorte administrative ressurser
  • Bedre kredittrutiner ute hos kunden

_________________________________________________________________________________________________________

Vi tilbyr følgende innfordringstjenester i tillegg til Inkasso (NoCure-NoPay:

  • Småkravsinkasso (NoCure-NoPay)
  • Rettslige skritt (Forliksråd/Utlegg/Tvangssalg/Konkurs mv)
  • Overvåk (korttidsovervåk - 3 år fra forfall)
  • Overvåk (langtidsovervåk - 10 år etter rettslige skritt)

Se nærmere info om den enkelte tjeneste under "Produkter og tjenester" menyen.

 

 

 

 

 

Dahl Inkasso AS

Besøksadresse:
Verkstedveien 11
6517 Kristiansund N

Postadresse:
Postboks 2283
6503 Kristiansund N

Telefon/epost:
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
T: 71 68 54 40
F: 71 68 54 41

Bli kunde på 1-2-3

ny-kunde-thumb

Her kan du enkelt registrere deg som kunde.
Les mer

Nettkontor

Glemt passord?

Bruker: 
Passord: 
 

 

Mottatt krav?

mottatt-krav-thumb

Hvis du har mottatt krav, kan du få tips og råd her. 
Les mer

Skyldnerweb

Sjekk status på dine enkelt-saker.
Se kravbrev for saksnr og passord.

Saksnr: 
Passord: